Αποσωληνώθηκε το 2,5 ετών αγοράκι που κατάπιε χάπια

Υπό στενή ιατρική παρακολούθηση παραμένει στη ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου το 2,5 ετών αγοράκι που κατανάλωσε χάπια...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Υπό στενή ιατρική παρακολούθηση παραμένει στη ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου το 2,5 ετών αγοράκι που κατανάλωσε χάπια.

Σύμφωνα με τον διοικητή του νοσοκομείου Γιάννη Τασσόπουλο, «την Τετάρτη αποσυνδέθηκε από τη μηχανική υποστήριξη. Η κλινική του εικόνα παρουσιάζεται βελτιωμένη και παραμένει νοσηλευόμενο και υπό ιατρική παρακολούθηση στην ΜΕΘ του νοσοκομείου».

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.