Απόψε είναι “η ώρα της γης”

Στις 20:30 οι διακόπτες κατεβαίνουν και η γη θα "απολαύσει" μια ώρα χωρίς φώτα... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Απόψε  είναι “η ώρα της γης”

Απόψε, από τις 20:30 μέχρι και τις 21:30, σβήνουν τα φώτα σε όλο τον πλανήτη, ώστε όλοι να δράσουμε κατά της υπερθέρμανσης του πλανήτη και των κλιματικών αλλαγών.

Φέτος, το σύνθημα είναι ” Θα το κάνω αν το κάνεις”, προσκαλώντας όλους τους πολίτες να κατεβάσουν τον διακόπτη.

Τον διακόπτη θα κατεβάσει και η Βουλή, αφού θα συμμετάσχει σε αυτή την πρωτοβουλία.

Τα μεγαλύτερα μνημεία στον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης και της Ακρόπολης, θα γίνουν κομμάτι της νύχτας.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.