Αποκλεισμένη η περιοχή γύρω από το αμαξοστάσιο του μετρό

300-400 άτομα βρίσκονται στην περιοχή γύρω από το αμαξοστάσιο του μετρό, όπου έγινε επέμβαση των ΜΑΤ, τα ξημερώματα... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Αποκλεισμένη η περιοχή γύρω από το αμαξοστάσιο του μετρό 

Τις αμέσως προσεχείς ώρες, αναμένεται να συνεδριάσουν τα σωματεία των εργαζομένων, για να αποφασίσουν τη στάση τους, μετά την επιχείρηση των ΜΑΤ, τα ξημερώματα, στο αμαξοστάσιο του μετρό στα Σεπόλια.

Στο σημείο βρίσκονται 300-400 άτομα, για να συμπαρασταθούν στους απεργούς. Η αστυνομία έχει αποκλείσει τους συγκεντρωμένους, στο ύψ��ς της οδού Λένορμαν.

Ο Γενικός Γραμματέας  του σωματείου των εργαζομένων, Μ.Τσακός, μιλώντας πριν από λίγο στην πρωινή τηλεοπτική εκπομπή της ΝΕΤ, ανέφερε ότι έχει συλληφθεί άτομο, που ήταν βάρδια επιφυλακής. Όπως είπε ο κ. Τσακός, όλα τα σωματεία αναμένεται να συνεδριάσουν για να αποφασίσουν τι στάση θα τηρήσουν.

Δείτε το βίντεο από τη ΝΕΤ: 

 

 

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.