Από αύριο η παραλαβή των πινακίδων

Υπογράφηκε και στάλθηκε στις ΔΟΥ η απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων με την οποία δίνεται η δυνατότητα σε ιδιοκτήτες ΙΧ ... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Από αύριο η παραλαβή των πινακίδων

   

Υπογράφηκε και στάλθηκε στις ΔΟΥ η απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων με την οποία δίνεται η δυνατότητα σε ιδιοκτήτες ΙΧ αυτοκινήτων και μοτοσικλετών να παραλάβουν τις πινακίδες που έχουν καταθέσει εφόσον πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας για τους μήνες από αναλογούν από τώρα και στο εξής έως το τέλος του έτους.

Έτσι από αύριο οι ιδιοκτήτες ΙΧ που επιθυμούν να κάνουν χρήση της δυνατότητας αυτής θα μπορούν να απευθύνονται στις εφορίες για να παραλάβουν τις πινακίδες τους πληρώνοντας τα τέλη κυκλοφορίας.

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.