Άνοιξε ο σταθμός “Κατεχάκη” του μετρό

Άνοιξε για το επιβατικό κοινό με εντολή της Ελληνικής Αστυνομίας, ο σταθμός «Κατεχάκη»... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Άνοιξε ο σταθμός “Κατεχάκη” του μετρό

Άνοιξε για το επιβατικό κοινό με εντολή της Ελληνικής Αστυνομίας, ο σταθμός «Κατεχάκη» του μετρό. Παραμένουν κλειστοί οι σταθμοί «Ευαγγελισμός» και «Μέγαρο Μουσικής».

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.