Ανοικτός ο κόμβος Κερδυλλίων

Άνοιξαν τον κόμβο των Κερδυλλίων οι αγρότες, οι οποίοι τον κρατούσαν κλειστό από το μεσημέρι... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Άνοιξαν τον κόμβο των Κερδυλλίων οι αγρότες, οι οποίοι τον κρατούσαν κλειστό από το μεσημέρι ενώ η κυκλοφορία στην παλιά εθνική οδό προς Καβάλα έχει αποκατασταθεί.

Κανονικά διεξάγεται η κυκλοφορία από το Δερβένι.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δείτε επίσης:

Κλειστός ο κόμβος Κερδυλλίων

Καθοριστική η ερχόμενη εβδομάδα για τις αγροτικές κινητοποιήσεις

Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ για τον αποκλεισμό της από τους αγρότες

Τη Δευτέρα αποφασίζουν οι αγρότες για το μέλλον των κινητοποιήσεων