Ανετράπη φορτηγό που μετέφερε μετανάστες

Σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε στην εθνική οδό Αθηνών-Θεσσαλονίκης, όπου όχημα το οποίο μετέφερε μετανάστες ανετράπη για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ανετράπη φορτηγό με μετανάστες

Σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε στην εθνική οδό Αθηνών-Θεσσαλονίκης, στο ύψος του κόμβου Μικροθηβών, όπου όχημα το οποίο μετέφερε μετανάστες ανετράπη για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους.

Άμεσα σήμανε συναγερμός στο ΕΚΑΒ Μαγνησίας αλλά και στην Τροχαία Αυτοκινητοδρόμων, με ασθενοφόρα να φτάνουν άμεσα στο σημείο και να μεταφέρουν τους τραυματίες μετανάστες στο Νοσοκομείο του Βόλου.

Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές του e-Volos.gr, στο όχημα (φορτηγάκι) υπήρχαν στοιβαγμένοι 22 μετανάστες, οι οποίοι, μαζί με τον 38χρονο Βούλγαρο οδηγό, μετά από προληπτικό έλεγχο στο Νοσοκομείο του Βόλου θα οδηγηθούν στην Αστυνομική Διεύθυνση Μαγνησίας.

Πηγή: e-volos.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.