Ανακοίνωση των εργαζομένων της ΕΡΤ3

Οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ3 εξέδωσαν την παρακάτω ανακοίνωση σχετικά με τα γεγονότα... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ανακοίνωση των εργαζομένων της ΕΡΤ3

 

Οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ3 εξέδωσαν την παρακάτω ανακοίνωση σχετικά με τα γεγονότα στην κρατική ραδιοτηλεόραση

 

“Παρά την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας για την ΕΡΤ η κυβέρνηση επιμένει να δείχνει «μαύρο». Εμείς, έχοντας στο πλευρό μας τους πολίτες, φορείς και οργανώσεις και λαμβάνοντας υπόψη τα μηνύματα που παίρνουμε από τον απόδημο ελληνισμό και τους κατοίκους ακριτικών περιοχών της Ελλάδας, συνεχίζουμε τον αγώνα.

Η ΕΡΤ3 εκπέμπει αναλογικά για την περιοχή της Θεσσαλονίκης στο κανάλι 49. Επίσης, στο www.thepressproject.gr, στο www.veetle.com και στη συχνότητα της EBU: Eutelsat 7A 7° E11096H33003/4, καθώς και σε άλλα sites και blogs.

Στις 17:00 θα πραγματοποιηθεί στο αμφιθέατρο της Τηλεόρασης (Λ.Στρατού) κοινή συνέλευση των εργαζομένων στην ΕΡΤ3 με εκπροσώπους φορέων, πρωτοβάθμιων σωματείων και αλληλέγγυους πολίτες. Θα ακολουθήσει στις 18:00 συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από την ΕΡΤ3 στη Λεωφόρο Στρατού”. 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.