Αγρότες έκλεισαν για μια ώρα την εθνική οδό Λάρισας – Κοζάνης

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Σε συμβολικό αποκλεισμό για μία ώρα της εθνικής οδού Λάρισας – Κοζάνης προχώρησαν οι αγρότες της Ελασσόνας το απόγευμα της Κυριακής (9/2), στο μπλόκο του Ελευθεροχωρίου.

Οι αγρότες μετά την σύσκεψη στον Παλαμά της Καρδίτσας, αποφάσισαν κλιμάκωση των κινητοποιήσεών τους. Τα αιτήματά τους αφορούν στο αυξημένο κόστος παραγωγής αλλά και την μείωση της παραγωγής των αγροτικών προϊόντων λόγω των καιρικών συνθηκών.

Το πρωί της Δευτέρας (10/2) αγρότες από την Αγιά της Λάρισας αναμένεται να βρεθούν έξω από τα γραφεία του ΕΛΓΑ στην πόλη της Λάρισας, ενώ το απόγευμα στο μπλόκο της Γυρτώνης θα πραγματοποιηθεί γενική συνέλευση και -ενδεχομένως- αποκλεισμός της εθνικής οδού.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.