Αγωνία για τον Αρχιεπίσκοπο Κρήτης: Ανέβασε πυρετό και παραμένει στη ΜΕΘ

Στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του ΠΑΓΝΗ εξακολουθεί να νοσηλεύεται ο...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του ΠΑΓΝΗ εξακολουθεί να νοσηλεύεται ο αρχιεπίσκοπος Κρήτης Ειρηναίος, ο οποίος ενώ προγραμματιζόταν να εξέλθει, την Κυριακή ανέβασε πυρετό. Σύμφωνα με το νεότερο ανακοινωθέν του Νοσοκομείου, έχει επικοινωνία με το περιβάλλον και παραμένει αιμοδυναμικό σταθερός.

Το ανακοινωθέν αναφέρει χαρακτηριστικά:

«Ο Σεβασμιώτατος Αρχιεπίσκοπος Κρήτης κ.κ. Ειρηναίος, νοσηλεύεται στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας ΠαΓΝΗ, από τις 27/09/2020 για οξεία υπερκαπνική αναπνευστική ανεπάρκεια.

Είναι σε καλή γενική κατάσταση, έχει επικοινωνία με το περιβάλλον και παραμένει αιμοδυναμικά σταθερός. Επειδή ενεφάνισε πυρετική κίνηση την Κυριακή, κρίθηκε απαραίτητη η παραμονή του στη ΜΕΘ και σήμερον. Η κατάσταση της υγείας του είναι σταθερή.»

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.