Τις πρώτες αγωγές γιατρών για τα οφειλόμενα ποσά από τα ασφαλιστικά ταμεία κατέθεσε ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών. “Ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών, στα πλαίσια των σκοπών του, αποδεικνύοντας εμπράκτως την ενεργό συμπαράστασή του σε κάθε δίκαιο αίτημα των ιατρών μελών του που με αυταπάρνηση, κάτω από μία δύσκολη για τη χώρα οικονομική συγκυρία, ανταποκρίνονται στο ιατρικό τους καθήκον προς τους Έλληνες ασφαλισμένους, έχει ήδη καταθέσει τις πρώτες αγωγές για τα οφειλόμενα ποσά και θα συνεχίσει με αμείωτο ρυθμό να καταθέτει αγωγές”, αναφέρει στην ανακοίνωσή του ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών. “Επανερχόμενοι σε προηγούμενες ανακοινώσεις μας, σας υπενθυμίζουμε ότι ιατροί μέλη μας που ενδιαφέρονται μπορούν να ενημερώνονται σχετικά κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή από 10.30 έως 13.30 από τη Νομική Υπηρεσία”, καταλήγει.
Αγωγές γιατρών για τα οφειλόμενα
Κατατέθηκαν οι πρώτες αγωγές γιατρών-μελών του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών για τις οφειλές των ασφαλιστικών ταμείων... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ