Άγιος Παντελεήμονας: Γυναίκα κατήγγειλε τον σύντροφό της ότι την απείλησε να την σκοτώσει με μαχαίρι

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Aκόμη μια καταγγελία για ενδοοικογενειακή βία έγινε χθες (10/04) στην περιοχή του Αγίου Παντελεήμονα.

Συγκεκριμένα, μία γυναίκα με καταγωγή από την Γεωργία, κατήγγειλε στην ΕΛ.ΑΣ. ότι ο σύντροφός της, την απείλησε πως θα την σκοτώσει με μαχαίρι, ενώ της πήρε το κινητό, σύμφωνα με την ΕΡΤ.

Έπειτα από έρευνες της αστυνομίας, ο φερόμενος ως δράστης εντοπίστηκε και συνελήφθη λίγο μετά τις 21:00.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.