Αχέροντας: Ολλανδοί τουρίστες εγκλωβίστηκαν σε γκρεμό – Νέα επιχείρηση διάσωσης από την ΕΜΑΚ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Για τρίτη φορά μέσα σε λιγότερο από μία εβδομάδα, οι δυνάμεις της Πυροσβεστικής και της ΕΜΑΚ κλήθηκαν να παρέμβουν για να διασώσουν πεζοπόρους στο μονοπάτι του Αχέροντα.

Σύμφωνα με το kanalakinews.gr αυτή τη φορά, δύο Ολλανδοί τουρίστες βρέθηκαν σε δύσκολη θέση το απόγευμα της Πέμπτης (22/08), όταν εγκλωβίστηκαν μετά την Σκάλα της Τζαβέλαινας.

Αν και οι δύο τουρίστες δεν έχουν τραυματιστεί, βρέθηκαν σε σημείο με γκρεμό, γεγονός που καθιστούσε αδύνατη την συνέχιση της πορείας τους. Αμέσως κινητοποιήθηκαν δυνάμεις της Πυροσβεστικής από την Παραμυθιά, ενώ στην επιχείρηση συμμετέχει και η ορειβατική ομάδα της 5ης ΕΜΑΚ.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.