Αχαΐα: Διέρρηξαν το δημαρχείο Αιγίου και “ξήλωσαν” το χρηματοκιβώτιο

Συναγερμός έχει σημάνει στις αρχές της Αχαΐας εξαιτίας...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Συναγερμός έχει σημάνει στις αρχές της Αχαΐας εξαιτίας της διάρρηξης που σημειώθηκε τα ξημερώματα της Παρασκευής στο δημαρχείο Αιγίου.

Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα tempo24news.gr, το περιστατικό συνέβη στις 3.30 τα ξημερώματα όταν άγνωστοι μπήκαν από την πλαϊνή πόρτα του δημαρχείου και “σήκωσαν” το χρηματοκιβώτιο. Σύμφωνα με πληροφορίες, μέσα στο χρηματοκιβώτιο υπήρχαν περίπου 2.600 ευρώ.

Το περιστατικό καταγγέλθηκε στην ΕΛ.ΑΣ. η οποία έχει ξεκινήσει έρευνα για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών.

Πηγή: tempo24news.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.