Θεσσαλονίκη: Πυρκαγιά σε αποθήκη στον παλιό Σταθμό του ΟΣΕ – Στο νοσοκομείο ένα άτομο

Φωτιά ξέσπασε το βράδυ της Τετάρτης 16/6, από άγνωστη αιτία...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Φωτιά ξέσπασε το βράδυ της Τετάρτης 16/6, από άγνωστη αιτία, σε εγκαταλελειμμένη αποθήκη που βρίσκεται κοντά στον Παλιό Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης.

Στο σημείο κλήθηκαν δυνάμεις πυρόσβεσης που έθεσαν την πυρκαγιά υπό έλεγχο, χωρίς αυτή να επεκταθεί. Ένα άτομο βγήκε από το φλεγόμενο κτίριο και διακομίστηκε σε νοσοκομείο της πόλης, καθώς παρουσίασε αναπνευστικά προβλήματα. Στον χώρο φαίνεται πως βρίσκουν κατά καιρούς καταφύγιο μετανάστες.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.