Κέρκυρα: 18 μήνες με αναστολή γιατί γρονθοκόπησε τον αστυνομικό – Του ζήτησε να φορέσει μάσκα

Σε 18 μήνες φυλάκιση με αναστολή καταδικάστηκε ο Κερκυραίος...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Σε 18 μήνες φυλάκιση με αναστολή καταδικάστηκε ο Κερκυραίος που γρονθοκόπησε τον ποδηλάτη αστυνομικό, όταν του ζήτησε να φορέσει τη μάσκα του, στον πεζόδρομο στην πλατεία Γεωργάκη, χθες το πρωί.

Το Τριμελές Πλημμελειοδικείο, με αυτόφωρη διαδικασία, εκδίκασε την υπόθεση και τιμώρησε τον δράστη με 18 μήνες φυλάκιση με αναστολή, θεωρώντας ότι η πράξη του επέφερε επικίνδυνη σωματική βλάβη στο θύμα.

Το δικαστήριο αναγνώρισε στον δράστη το ελαφρυντικό της «περιορισμένης ικανότητας αντίληψης των συνεπειών της πράξης του», δηλαδή μειωμένη ικανότητα καταλογισμού.  

Πηγή: ΕΡΤ/ΦΩΤΟ: corfutvnews.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.