Θεοφάνια: O Μητροπολίτης Σεραφείμ έριξε τον σταυρό στο λιμάνι του Πειραιά – ΒΙΝΤΕΟ

Ο Μητροπολίτης Πειραιώς, Σεραφείμ έριξε τελικά τον σταυρό στη θάλασσα, όπως γίνεται ανήμερα των Θεοφανίων κάθε χρόνο...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ο Μητροπολίτης Πειραιώς, Σεραφείμ έριξε τελικά τον σταυρό στη θάλασσα, όπως γίνεται ανήμερα των Θεοφανίων κάθε χρόνο. Ο Μητροπολίτης Σεραφείμ καθαγίασε τα ύδατα στο λιμάνι του Πειραιά. Μαζί του ήταν τρεις ιερείς, με τον Μητροπολίτη να εύχεται να ξεπεραστεί η υγειονομική περιπέτεια που βιώνει η πατρίδα μας και του χρόνου τέτοια μέρα να γιορτάσουμε υγιείς όλοι σωστά τον αγιασμό των υδάτων.

Νωρίς το πρωί, είχε δηλώσει έξω από τον Μητροπολιτικό Ναό Αγίας Τριάδος Πειραιά: «Ο αγιασμός θα γίνει εντός του ναού, αλλά η χάρις του θεού εκχέεται πάντοτε στους ανθρώπους καλής θελήσεως. Χρόνια πολλά και ευλογημένα». Όπως εξήγησε, η μέρα των Θεοφανίων δίνει δίδαγμα «μετάνοιας και ταπεινώσεως», προσθέτοντας ότι «ο αληθινός θεός είναι πράος και ταπεινός τη καρδία».

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.