Κορονοϊός: Έκλεισαν έξι σταθμοί του μετρό

Έξι σταθμοί του Μετρό (γραμμές 1,2,3) έκλεισαν σήμερα από τις 19.00 με εντολή της Ελληνικής Αστυνομίας, στο πλαίσιο των μέτρων της για περιορισμό των μετακινήσεων...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Έξι σταθμοί του Μετρό (γραμμές 1,2,3) έκλεισαν σήμερα από τις 19.00 με εντολή της Ελληνικής Αστυνομίας, στο πλαίσιο των μέτρων της για περιορισμό των μετακινήσεων και αποφυγή φαινομένων συνωστισμού.

Σύμφωνα με την ΣΤΑΣΥ ΑΕ, πρόκειται για τους σταθμούς “Ομόνοια”, ” Πανεπιστήμιο”, ” Σύνταγμα”, ” Ευαγγελισμός”, “Μοναστηράκι” και “Ακρόπολη”.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.