Διαγραφή του προστίμου στη γυναίκα που άφησε ένα λουλούδι στο Πολυτεχνείο – Τι δήλωσε – ΒΙΝΤΕΟ

Με απόφαση του αρχηγού της αστυνομίας το πρόστιμο δεν βεβαιώθηκε...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Θέμα συζήτησης αποτέλεσε το πρόστιμο που έκοψαν αστυνομικοί σε μία γυναίκα που πήγε να αφήσει ένα λουλούδι στο Πολυτεχνείο. Η κ. Μαρία Κιούση εργάζεται σε απόσταση 200 μέτρων και αφού πήρε άδεια από την εργασία της, έστειλε μήνυμα τον αριθμό 6 στο 13033 και φορώντας τη μάσκα της πήγε να αφήσει ένα λουλούδι στην πύλη. Οι αστυνομικοί που τη σταμάτησαν για έλεγχο της επέβαλαν το πρόστιμο των 300 ευρώ.

Τελικά με απόφαση του αρχηγού της αστυνομίας το πρόστιμο δεν βεβαιώθηκε.

Δείτε το βίντεο του Open με όσα δήλωσε η ίδια

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.