Κορονοϊός: Θετικός συνοριοφύλακας που υπηρετεί στον Έβρο

Στη Μονάδα Ειδικών Λοιμώξεων του νοσοκομείου αναφοράς Αλεξανδρούπολης...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στη Μονάδα Ειδικών Λοιμώξεων του νοσοκομείου αναφοράς Αλεξανδρούπολης νοσηλεύεται ένας συνοριοφύλακας, ο οποίος διαγνώσθηκε θετικός στον κορονοϊό. Ο άνδρας υπηρετεί στον Έβρο και συγκεκριμένα στο Τμήμα Συνοριακών Φυλάκων στο Σουφλί.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που μεταδίδει ο ΣΚΑΪ, τη Δευτέρα ο συνοριοφύλακας ένιωσε αδιαθεσία, υποβλήθηκε σε τεστ και βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό. Έπειτα απ’ αυτή την εξέλιξη, ιχνηλατήθηκαν οι επαφές του και μπήκαν σε καραντίνα οι αστυνομικοί που είχαν έρθει σε επαφή μαζί του.

Σημειώνεται πως στο νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης νοσηλεύονται συνολικά τέσσερα άτομα εκτός ΜΕΘ. Πρόκειται για τρεις άνδρες από τον νομό Ξάνθης και τον συνοριοφύλακα από τον Έβρο.

Πηγή: skai.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.