Νοσηλεύτρια, που εργάζεται στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ) στο Νοσοκομείο “Έλενα”, εμφάνισε συμπτώματα την περασμένη Παρασκευή και υποβλήθηκε σε τεστ για τον κορονοϊό το οποίο βγήκε θετικό. Πραγματοποιήθηκε ιχνηλάτηση και σε καραντίνα τέθηκαν 14 εργαζόμενοι του νοσοκομείου, σύμφωνα με την ΠΟΕΔΗΝ.
ΠΟΕΔΗΝ: Θετική στον κορονοϊό νοσηλεύτρια στο «Έλενα» – 14 εργαζόμενοι σε καραντίνα
Νοσηλεύτρια, που εργάζεται στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ