Κορονοϊός: Πρόστιμο 50.000 ευρώ σε εταιρεία αντισηπτικών για αισχροκέρδεια

Με βραδινή ανάρτηση στο twitter γνωστοποιήθηκε...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

«Ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων ‘Αδωνις Γεωργιάδης και ο υφυπουργός Νίκος Παπαθανάσης, κατ´εφαρμογήν της προσφάτου νομοθεσίας για την πάταξη της αισχροκέρδειας εν μέσω κορονοϊού, υπέγραψαν την πρώτη απόφαση για επιβολή προστίμου ύψους 50.000 ευρώ σε εταιρεία εμπορίας αντισηπτικών».

Αυτό γνωστοποιήθηκε από το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων με ανάρτηση στο twitter.

Ο κ. Γεωργιάδης έχει υπογραμμίσει αρκετές φορές σε δηλώσεις του ότι όποιος διαπιστώνει αισχροκέρδεια να το καταγγέλει στη γενική γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.