Σοκ στο Νοσοκομείο Βόλου: Ασθενής “βούτηξε” στο κενό

Από το μπαλκόνι του Νοσοκομείου Βόλου έπεσε ένας 50χρονος άνδρας...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Από το μπαλκόνι του Νοσοκομείου Βόλου έπεσε ένας 50χρονος άνδρας, ο οποίος φέρεται να αντιμετώπιζε ψυχολογικά προβλήματα.

Ο 50χρονος νοσηλευόταν στον ξενώνα ψυχολογικής υποστήριξης του 2ου ορόφου του νοσοκομείου.

Σύμφωνα με το e-thessalia.gr, υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες, λίγο μετά τα μεσάνυχτα του Σαββάτου, ο 50χρονος αποφάσισε να πηδήξει στο κενό.

Ο ίδιος τραυματίστηκε σοβαρά στο κεφάλι, με αποτέλεσμα να μεταφερθεί στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) του νοσοκομείου.

Η κατάσταση της υγείας του κρίνεται ιδιαιτέρως κρίσιμη και οι γιατροί δίνουν “μάχη” να τον κρατήσουν στη ζωή.

Πηγή πληροφοριών: e-thessalia.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.