Βανδάλισαν το υπό κατασκευή άγαλμα του Καραμανλή στην Ξάνθη – ΦΩΤΟ

Άγνωστοι βανδάλισαν το υπό κατασκευή άγαλμα του Κωνσταντίνου Καραμανλή στο κέντρο της Ξάνθης...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Άγνωστοι βανδάλισαν το υπό κατασκευή άγαλμα του Κωνσταντίνου Καραμανλή στο κέντρο της Ξάνθης.

Οι δράστες βανδάλισαν τη βάση του ανδριάντα, που θα τοποθετηθεί στην πλατεία Διοικητηρίου, στο πάρκο μπροστά από την έδρα της Π.Ε Ξάνθης.

Οι εργασίες για την τοποθέτηση του ανδριάντα αναμένεται να ολοκληρωθούν σύντομα και θα ακολουθήσουν τα αποκαλυπτήρια του μνημείου προς τιμήν του Κωνσταντίνου Καραμανλή, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα xanthinea.gr.

Πηγή: xanthinea.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.