Ληστές “επέστρεψαν” σε βενζινάδικο που έκλεψαν πριν από δύο μήνες

Το συγκεκριμένο δίδυμο φέρεται να είχε ληστέψει το ίδιο πρατήριο στις 27 Οκτωβρίου...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στόχος ληστών για δεύτερη φορά μέσα σε δυο μήνες έγινε πρατήριο βενζίνης στα Καμένα Βούρλα χθες το απόγευμα.

Ένας ψηλός, αδύνατος φορώντας κουκούλα full face και με ένα λοστό στα χέρια, λίγο μετά τις 19:00, απείλησε τον υπάλληλο του πρατηρίου και του πήρε περίπου 300 ευρώ.

Η ληστεία έγινε στο πρατήριο που βρίσκεται στην ΠΕΟ Λάμιας – Αθηνών, στο 180 χλμ κοντά στα Καμένα Βούρλα.

Λίγο πιο κάτω φαίνεται να περίμενε τον δράστη ο συνεργός του με όχημα με το οποίο διέφυγαν.

Το συγκεκριμένο δίδυμο φέρεται να είχε ληστέψει το ίδιο πρατήριο στις 27 Οκτωβρίου του 2018, ενώ έχουν κάνει και άλλα χτυπήματα στην ευρύτερη περιοχή των Καμένων Βούρλων.

ΠΗΓΗ: lamiareport.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.