Λήξη συναγερμού στο κέντρο – Δόθηκε στην κυκλοφορία η Πανεπιστημίου

Φάρσα αποδείχτηκε το πρωινό τηλεφώνημα για βόμβα στο Νομισματικό μουσείο...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ομαλοποιείται σταδιακά η κυκλοφορία των οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας, μετά από την εντολή της ΕΛ.ΑΣ. να ανοίξει η οδός Πανεπιστημίου.

Είχε αποκλειστεί μετά από τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας στο Νομισματικό μουσείο που επρόκειτο να εκραγεί στις 7 το πρωί.

Οι άνδρες του τμήματος εξουδετέρωσης εκρηκτικών μηχανισμών, που έκαναν τους απαραίτητους ελέγχους, δεν βρήκαν κάτι ύποπτο.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.