Επιστρέφουν οι ΜΚΟ στην Ειδομένη

Επιστρέφουν, κάποιες από τις Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις που είχαν αποχωρήσει, στην Ειδομένη... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Επιστρέφουν, κάποιες από τις Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις που είχαν αποχωρήσει, στην Ειδομένη ενώ φαίνεται ότι επανέρχεται η ηρεμία στον καταυλισμό.

Μεταξύ των ΜΚΟ που επέστρεψαν, η Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες, ο Ερυθρός Σταυρός και η Πράξις. Μέλη τους διένειμαν σάντουιτς σε πρόσφυγες και ετοιμάζουν συσσίτιο για το μεσημέρι.

Παράλληλα στον σιδηροδρομικό σταθμό της Ειδομένης βρίσκονται βαγόνια του ΟΣΕ, στα οποία πρόκειται να φιλοξενηθούν προόσφυγες. 

Πήγή: ΑΜΠΕ

Διαβάστε επίσης:

Πορεία διαμαρτυρίας προσφύγων στην Ειδομένη – ΦΩΤΟ

Αποχωρούν για λόγους ασφαλείας γιατροί και ΜΚΟ από την Ειδομένη

 

 

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.