Το δρομολόγιο Ελλάδα-Αλβανία χωρίς να κόβουν εισιτήρια έκαναν τουλάχιστον έξι αλβανικά λεωφορεία που πιάστηκαν στα δίχτυα του ΣΔΟΕ.Μάλιστα, έκπληξη προκάλεσε το γεγονός ότι από τους 242 επιβάτες που μετέφεραν τα έξι οχήματα, ούτε ένας δεν είχε κόψει εισιτήριο και οι Αλβανοί ιδιοκτήτες παρακρατούσαν τον ΦΠΑ, αποκρύπτοντας τον φόρο εισοδήματος.Πηγή: Espresso
242 επιβάτες χωρίς εισιτήριο
Το δρομολόγιο Ελλάδα-Αλβανία χωρίς να κόβουν εισιτήρια έκαναν τουλάχιστον έξι αλβανικά λεωφορεία που... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ