16χρονος μπήκε σε σχολείο με μαχαίρι

Μαθητής εισέβαλε με μαχαίρι σε σχολείο στην πλατεία Βάθη επειδή τον απέβαλαν... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

16χρονος μπήκε σε σχολείο με μαχαίρι

Ένας 16χρονος μαθητής απο την Αλγερία εισέβαλε με μαχαίρι σε σχολείο στην πλατεία Βάθη, επειδή τον απέβαλαν.

Το περιστατικό συνέβη χθες το πρωί στις 11.00 στο γυμνάσιο της οδού Σουρμελή. Οι μαθητές και οι καθηγητές του γυμνασίου τρομοκρατήθηκαν όταν είδαν τον 16χρονο να μπαίνει στο προαύλιο του σχολείου κρατώντας μαχαίρι. Ο 16χρονος τους απειλούσε επειδή τον είχαν αποβάλει από το συγκεκριμένο σχολείο και ο θυμός του ήταν μεγάλος.

Τελικά στο άκουσμα των σειρήνων των περιπολικών της αστυνομίας ο 16χρονος Αλγερινός τράπηκε σε φυγή, ωστόσο οι άντρες της ΕΛ.ΑΣ τον εντόπισαν και τον συνέλαβαν κοντά στην Ομόνοια.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.