Βορίδης: “Να πάμε σε διάλογο με την κοινωνία”

«Πρέπει να πάμε σε διάλογο με την κοινωνία» δήλωσε ο πρώην υπουργός Υγείας, Μάκης Βορίδης... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

«Πρέπει να πάμε σε διάλογο με την κοινωνία» δήλωσε ο πρώην υπουργός Υγείας, Μάκης Βορίδης, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης της κοινοβουλευτικής ομάδας της Νέας Δημοκρατίας, όπως  μετέδωσε η Χριστίνα Κοραή στον Realfm 97.8.

 

Διαβάστε επίσης:

Ντόρα Μπακογιάννη: “Όποιος πρόεδρος έχανε εκλογές παραιτείτο”

Κυριάκος Μητσοτάκης: Να πάμε σε συνέδριο – ΤΩΡΑ

Το μήνυμα του Σαμαρά σε όσους βουλευτές τον αμφισβητούν

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.