ΒΙΝΤΕΟ-Κουκουλόπουλος: Θα πήγαινα στην ΕΡΤ αν υπήρχε λόγος

Ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ Πάρις Κουκουλόπουλος αναφέρθηκε εκτενώς στο θέμα της εκκένωσης του Ραδιομεγάρου της Αγίας Παρασκευής μιλώντας στην Βουλή... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

ΒΙΝΤΕΟ-Κουκουλόπουλος: Θα πήγαινα στην ΕΡΤ αν υπήρχε λόγος

Ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ Πάρις Κουκουλόπουλος αναφέρθηκε εκτενώς στο θέμα της εκκένωσης του Ραδιομεγάρου της Αγίας Παρασκευής μιλώντας στην Βουλή.

Ο κ.Κουκουλόπουλος αναφερόμενος στους βουλευτές που βρίσκονται στην είσοδο του Ραδιομεγάρου, τόνισε πως ο μόνος λόγος να βρίσκονται βουλευτές στην Αγίας Παρασκευή, είναι αν η Βουλή ορίσει σχετική αντιπροσωπεία που θα επιβλέψει την παράδοση του εξοπλισμού της ΕΡΤ. 

Δείτε το βίντεο:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.