ΒΙΝΤΕΟ-Άδωνις: Ντρέπομαι και σας ζητάω συγνώμη…

«Ντρέπομαι και σας ζητάω συγνώμη» απάντησε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου «στον ενικό», σε ερώτηση που του έθεσε εκπρόσωπος γονέων με παιδιά ΑΜΕΑ... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

ΒΙΝΤΕΟ-Άδωνις: Ντρέπομαι και σας ζητάω συγνώμη…

«Ντρέπομαι και σας ζητάω συγνώμη» απάντησε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου «στον ενικό», σε ερώτηση που του έθεσε εκπρόσωπος γονέων με παιδιά ΑΜΕΑ.

«Έχετε δίκιο, έχουμε μείνει πολύ πίσω. Είμαστε ανακόλουθοι ως κράτος. Εγώ ως υπουργός Υγείας ντρέπομαι για αυτό. Ντρέπομαι και σας ζητάω συγνώμη», ανέφερε ο Άδωνις Γεωργιάδης.

 

Δείτε το βίντεο:

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.