Βελτίωσέ το…

Απανωτές συναντήσεις με φορείς της αγοράς είχε την Πέμπτη ο υπουργός Υποδομών, Μ. Βορίδης σε μία προσπάθεια να κατευνάσει τις έντονες αντιδράσεις που έχουν ξεσπάσει με αφορμή άρθρα του πολυνομοσχεδίου για τα Ταξί, τις Επικοινωνίες και τα Δημόσια Εργα.Παράλληλα, ανεβαίνει το «θερμόμετρο» και στα ΚΤΕΛ, καθώς την επόμενη εβδομάδα παραδίδεται η σχετική μελέτη για την απελευθέρωση των επιβατικών χερσαίων μεταφορών, η εκπόνηση της οποίας προβλέπεται από το Μνημόνιο.Ο Mάκης Βορίδης είχε συνάντηση με τους πρόεδρους πέντε οργανώσεων εργοληπτών δημοσίων έργων (ΣΤΕΑΤ, ΣΑΤΕ, ΠΕΣΕΔΕ, ΠΕΔΜΕΔΕ, ΠΕΔΜΗΕΔΕ), με τους οποίους συμφωνήθηκε να υπάρξει βελτίωση των άρθρων του πολυνομοσχεδίου που αφορούν τα δημόσια έργα, καθώς οι εργολήπτες αντέδρασαν σφόδρα, ζητώντας την απόσυρσή τους.Την ίδια ώρα, φορείς της αγοράς ανοίγουν εκ νέου μέτωπο με το υπουργείο Υποδομών, εν όψει της επεξεργασίας των άρθρων του σχεδίου νόμου στο Κοινοβούλιο.Η Γενική Πανελλαδική Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΓΕΠΟΕΤ) απέστειλε επιστολή στα πολιτικά κόμματα, διαμαρτυρόμενη για την μη χορήγηση νέων αδειών στα ταξί ειδικής μίσθωσης στα τουριστικά γραφεία, «τα οποία λόγω της φύσεως της λειτουργίας τους τα έχουν πραγματικά ανάγκη για την καθημερινή μεταφορά μικρών ομάδων τουριστών».Κύκλοι του υπουργείου Υποδομών επισημαίνουν ότι η καταγγελία για «δώρο» 45 εκατ. ευρώ στα ΚΤΕΛ δεν ευσταθεί, καθώς η σχετική τροποποίηση έρχεται να καλύψει μία αδικία, αφού πολλοί αυτοκινητιστές ΚΤΕΛ που είχαν υπαχθεί σε πρόγραμμα ενίσχυσης εκσυγχρονισμού του στόλου (2001) αγόρασαν νέα οχήματα, όμως στη συνέχεια, δεν τους δόθηκε η επιδότηση, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να πληρώσουν και να φτάσουν στα σπίτια τους κατασχετήρια. Έτσι, πολλοί εστράφησαν μαζικά κατά του υπουργείου, ζητώντας αποζημιώσεις. Πηγή: tovima.gr    

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ

ENIKOS NETWORK