«Στόχος είναι η παραμονή στο ευρώ» λέει αυτή την ώρα ο Φώτης Κουβέλης στην πρωινή εκπομπή του Mega και προσθέτει: «Η επόμενη μέρα των εκλογών είναι δύσκολη και θα πρέπει να υπάρξει κυβέρνηση. Για τον εαυτό μου δεν προσδοκώ τίποτα. Οι εταίροι δεν μπλοφάρουν σε περίπτωση που καταγγελθεί μονομερώς το μνημόνιο».
Τώρα-Κουβέλης
«Στόχος είναι η παραμονή στο ευρώ» λέει αυτή την ώρα ο Φώτης Κουβέλης... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Πολιτική
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ