Τώρα-Κουίκ: «Δεν ξαναπάμε σε πάνελ…»

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες δεν πρόκειται να συμμετάσχουν στο εξής σε τηλεοπτικά ή ραδιοφωνικά «πάνελ», στα οποία θα παρευρίσκονται εκπρόσωποι της «Χρυσής Αυγής», δήλωσε ο Τέρενς Κουίκ.Είπε ακόμη ο κ. Κουίκ, σχολιάζοντας τη «δράση» του Ηλία Κασιδιάρη: «Να αντιδράσουν, τώρα, όσοι έδωσαν ψήφο εμπιστοσύνης σε εκείνους που συμπεριφέρονται σαν μπράβοι, ακόμη και στα τηλεοπτικά στούντιο». 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.