Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες δεν πρόκειται να συμμετάσχουν στο εξής σε τηλεοπτικά ή ραδιοφωνικά «πάνελ», στα οποία θα παρευρίσκονται εκπρόσωποι της «Χρυσής Αυγής», δήλωσε ο Τέρενς Κουίκ.Είπε ακόμη ο κ. Κουίκ, σχολιάζοντας τη «δράση» του Ηλία Κασιδιάρη: «Να αντιδράσουν, τώρα, όσοι έδωσαν ψήφο εμπιστοσύνης σε εκείνους που συμπεριφέρονται σαν μπράβοι, ακόμη και στα τηλεοπτικά στούντιο».
Τώρα-Κουίκ: «Δεν ξαναπάμε σε πάνελ…»
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Πολιτική
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ