Ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής, Ηλίας Κασιδιάρης, μετά το επεισόδιο με την Λιάνα Κανέλλη υποστήριξε πως η βουλευτής του ΚΚΕ ήταν εκείνη που τον χτύπησε πρώτη και εκείνος αμύνθηκε. Μάλιστα ο κ.Κασιδιάρης υποστήριξε πως θα κάνει μήνυση κατά της Λιάνας Κανέλλη.Μιλώντας στο newsbeast.gr ο εκπρόσωπος Τύπου της Χρυσής Αυγής τόνισε «Πρώτη με χτύπησε η Λιάνα Κανέλλη και αμύνθηκα και γι’ αυτό θα μηνυθεί». Μάλιστα υποστήριξε ακόμα πως αν δεν προβληθεί το βίντεο από την αρχή του, θα καταθέσει μήνυση και σε βάρος του ΑΝΤ1.
Τώρα-Κασιδιάρης: «Θα κάνω μήνυση»!
Ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής, Ηλίας Κασιδιάρης, μετά το επεισόδιο με την Λιάνα Κανέλλη υποστήριξε πως... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Πολιτική
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ