Το χρυσό μετάλλιο της Βουλής στον Ολάντ – ΒΙΝΤΕΟ

Το χρυσό μετάλλιο της Βουλής των Ελλήνων απένειμε στον Γάλλο Πρόεδρο, Φρανσουά Ολάντ... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Το χρυσό μετάλλιο της Βουλής των Ελλήνων απένειμε στον Γάλλο Πρόεδρο, Φρανσουά Ολάντ, ο πρόεδρος της Βουλής, Νίκος Βούτσης, μετά το τέλος της ομιλίας του Γάλλου Προέδρου στη Βουλή.

Δείτε το βίντεο:

Διαβάστε επίσης:

Το ζεστό χειροκρότημα των Eλλήνων βουλευτών στον Ολάντ – ΒΙΝΤΕΟ

Τσίπρας: Υπογράψαμε συμφωνία και όχι σύμφωνο παράδοσης κυριαρχίας – ΒΙΝΤΕΟ

Ολάντ: Ήρθα να υπογράψουμε μια δυνατή συνεργασία – ΒΙΝΤΕΟ

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.