Το ΚΚΕ για Παπαδήμο

Διαβάστε το σχόλιο που εξέδωσε το γραφείο τύπου του ΚΚΕ σχετικά με το διάγγελμα του πρωθυπουργού, Λουκά Παπαδήμου...

 “Ψεύδεται και κινδυνολογεί ο πρωθυπουργός. Αυτό που τον ενδιαφέρει είναι το πώς θα επιμεριστούν οι ζημιές της κρίσης μέσα στην ΕΕ και πώς θα διαμοιραστούν τα οφέλη από τη μόνιμη πτώχευση του λαού.”