“Ψεύδεται και κινδυνολογεί ο πρωθυπουργός. Αυτό που τον ενδιαφέρει είναι το πώς θα επιμεριστούν οι ζημιές της κρίσης μέσα στην ΕΕ και πώς θα διαμοιραστούν τα οφέλη από τη μόνιμη πτώχευση του λαού.”
Το ΚΚΕ για Παπαδήμο
Διαβάστε το σχόλιο που εξέδωσε το γραφείο τύπου του ΚΚΕ σχετικά με το διάγγελμα του πρωθυπουργού, Λουκά Παπαδήμου...
