Το δίλημμα που έθεσε ο Κωνσταντινόπουλος

Ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ, βουλευτής Αρκαδίας, Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος, μιλώντας για το ΠΑΣΟΚ και την Κεντροαριστερά, στη συνεδρίαση της Κεντρικής Πολιτικής Επιτροπής του κόμματος... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Το δίλημμα που έθεσε ο Κωνσταντινόπουλος

 

“Το ΠΑΣΟΚ ή θα πάει με την Κεντροαριστερά ή η Κεντροαριστερά θα πάει μόνη της” τόνισε ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ, βουλευτής Αρκαδίας, Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος, μιλώντας για το ΠΑΣΟΚ και την Κεντροαριστερά, στη Σύνοδο της Κεντρικής Πολιτικής Επιτροπής του κόμματος.

 

 

 

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.