Το αιχμηρό σχόλιο του Δένδια για την ΕΣΗΕΑ

Την ποινή διαγραφής από το πειθαρχικό συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ, που επιβλήθηκε σε δημοσιογράφους, σχολιάζει με ανάρτηση του στο Twitter... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Την ποινή διαγραφής από το πειθαρχικό συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ, που επιβλήθηκε σε δημοσιογράφους, σχολιάζει με ανάρτηση του στο Twitter, ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Νίκος Δένδιας.

Διαβάστε το αιχμηρό σχόλιο του Νίκου Δένδια στο Twitter. 

 

 

Διαβάστε επίσης:

Ο Μίλτος Κύρκος στην Κομισιόν για τη διαγραφή των δημοσιογράφων από την ΕΣΗΕΑ

Ο Άδωνις τουιτάρει Κιμ Γιονγκ Ουν και… ΕΣΗΕΑ

Η Όλγα Κεφαλογιάννη για τις διαγραφές δημοσιογράφων από την ΕΣΗΕΑ

Βουλγαράκης: Αυτοί στην ΕΣΗΕΑ αισθάνονται μάλλον αυτοκράτορες

Διαγραφές δημοσιογράφων από την ΕΣΗΕΑ

Παπαδημούλης: Η “πλύση εγκεφάλου” από κάποιους καναλάρχες παραμένει προκλητική