«Θα ψηφίσω Βενιζέλο για πρόεδρο»

Ποια βουλευτής το είπε;

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

«Την περασμένη Κυριακή ήταν πιο εύκολο να πεις όχι για το μνημόνιο» είπε η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Νάντια Γιαννακοπούλου στην εκπομπή του ΣΚΑΪ Πρώτη Γραμμή γιατί υπερψήφισε τη δεύτερη δανειακή σύμβαση και στη συνέχεια αναρωτήθηκε ότι «το δίλημμα ήταν ή ευρωπαϊκή πορεία ή άτακτη χρεοκοπία και να γίνουμε η Αλβανία του Χότζα. Υπάρχει άλλη πρόταση;».

Οσον αφορά την αρχηγία του ΠΑΣΟΚ, είπε ότι θα ψηφίσει τον Ευάγγελο Βενιζέλο διότι «πήρε στις πλάτες του μεγάλο βάρος διαχειρίστηκε με τον καλύτερο τρόπο τις διαπραγματεύσεις και πρέπει να στηριχθεί η υποψηφιότητά του».

Ζήτησε άμεσα τη δημοσιοποίηση του βουλευτή που έχει μεταφέρει 1 εκατ. ευρώ σε λογαριασμό του εξωτερικού.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.