Τέλος οι μάσκες στους εξωτερικούς χώρους από το Σάββατο – Η απόφαση της κυβέρνησης

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τέλος οι μάσκες στους εξωτερικούς χώρους από το Σάββατο.

“Στη σημερινή συνεδρίασή της η Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων υπό την Γενική Γραμματέα Δημόσιας Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη εισηγήθηκε την άρση της υποχρεωτικής χρήσης μάσκας στους εξωτερικούς χώρους. Παραμένει, όμως, ως ισχυρή σύσταση η χρήση μάσκας σε εξωτερικούς χώρους με συνωστισμό, καθώς και σε άτομα με παράγοντες κινδύνου για σοβαρή νόσο και ανεμβολίαστα άτομα.

Η εισήγηση της Επιτροπής γίνεται αποδεκτή από την Κυβέρνηση και οι λεπτομέρειες θα διευκρινίσουν στην υπό έκδοση ΚΥΑ.

Τα νέα μέτρα θα τεθούν σε εφαρμογή από το Σάββατο 05.03.2022″ ανέφερε σε δήλωσή του ο υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.