Σύσκεψη στη ΝΔ για το ασφαλιστικό

Σύσκεψη για το ασφαλιστικό πραγματοποιείται στη γραφεία της Νέας Δημοκρατίας... ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Σύσκεψη για το ασφαλιστικό πραγματοποιείται στη γραφεία της Νέας Δημοκρατίας, όπως αναφέρει ο βουλευτής του κόμματος Βασίλης Οικονόμου.

“Τώρα στα γραφεία της Νέας Δημοκρατίας στη Συγγρού, συνεδριάζουμε για το ασφαλιστικό” έγραψε στο Twitter.

Διαβάστε επίσης:

Βαρουφάκης στην Bild: H Γερμανία διαθέτει κρυφή ατζέντα

Ο Βουλγαράκης “βλέπει” ότι οι διαδηλωτές αποχαιρετούν τον ΣΥΡΙΖΑ

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.