ΣΥΡΙΖΑ: Ένταση με εργαζόμενους της Αυγής μέσα στην Κεντρική Eπιτροπή – Η παρέμβαση Κασσελάκη

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ένταση σημειώθηκε κατά την είσοδο του Στέφανου Κασσελάκη στην αίθουσα που συνεδριάζει η Κεντρική Επιτροπή, από εργαζομένους της εφημερίδας “Αυγή” και του ραδιοφωνικού σταθμού “Στο Κόκκινο”.

Νωρίτερα οι εργαζόμενοι είχαν επιχειρήσει να εισέλθουν στην αίθουσα, κάτι που δεν τους επετράπη, με εκπρόσωπό τους να καταγγέλλει τον αποκλεισμό τους. Εν τέλει, με παρέμβαση του Στέφανου Κασσελάκη κατάφεραν να μπουν στην αίθουσα για να διαμαρτυρηθούν.

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.