Στο Μαξίμου ο Βούτσης

Συνεχίζονται οι συνεργασίες του πρωθυπουργού με υπουργούς και στελέχη στο Μέγαρο Μαξίμου... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Συνεχίζονται οι συνεργασίες του Πρωθυπουργού με υπουργούς και στελέχη στο Μέγαρο Μαξίμου. Σύμφωνα με το ΑΜΠΕ, λίγο μετά τις 3 το μεσημέρι αποχώρησε, ο υπουργός Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος, ενώ προσήλθε ο υπουργός Εσωτερικών Νίκος Βούτσης. Από το Μέγαρο Μαξίμου εξήλθαν επίσης, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Φίλης και ο Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του κόμματος, Χρήστος Μαντάς.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Διαβάστε επίσης:

Στο Μαξίμου ο Τσακαλώτος 

Βούτσης: Στοίχημα οι πολιτικές αντιστάθμισης των επώδυνων μέτρων – ΒΙΝΤΕΟ