Ουδεμία περίπτωση υπάρχει να μειωθεί ο φορολογικός συνετελεστής στην εστίαση, σύμφωνα με όσα είπε χθς στη Βουλή ο ο υφυπουργός Οικονομικών Γ. Μαυραγάνης. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση του βουλευτή της ΝΔ Γ. Μιχελάκη, ο υφυπουργός ξεκαθάρισε ότι “εφόσον φανούν σημάδια σταθεροποίησης θα προσπαθήσουμε να εξετάσουμε και πάλι το θέμα της μείωσης” . Καταλαβαίνετε…
Στις καλένδες και αυτό…
Ολο το καλοκαίρι ήταν κύριο θέμα συζήτησης. Υπήρξαν δε, ουκ ολίγες υποσχέσεις ότι θα μειωθεί. Ψεύτικες κι αυτές... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ
