Στην πλατεία Αμερικής βρέθηκε χθες το βράδυ ο πρόεδρος της ΝΔ, Αντώνης Σαμαράς στο πλαίσιο της περιοδείας του σε γειτονιές της Αττικής. Ο πρόεδρος της ΝΔ αποδέχθηκε μάλιστα και το κέρασμα των κατοίκων της περιοχής, τρώγοντας μαζί τους ένα…σουβλάκι στην πλατεία.Αφού συνομίλησε για αρκετή ώρα με τον κόσμο, ο Αντώνης Σαμαράς αποχώρησε με τον στενό του συνεργάτη Χρύσανθο Λαζαρίδη.
Στην πλατεία για …σουβλάκι
Στην πλατεία Aμερικής βρέθηκε χθες το βράδυ ο πρόεδρος της ΝΔ, Αντώνης Σαμαράς στο πλαίσιο της περιοδείας του σε γειτονιές της Αττικής... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Πολιτική
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ