Στην Καισαριανή για τα Κούλουμα ο Κουτσούμπας: «Με αισιοδοξία στον αγώνα και την πάλη για τις ανάγκες και τα δικαιώματα του λαού»

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στην Καισαριανή, στις εκδηλώσεις που διοργανώνει ο Δήμος για τα Κούλουμα, στα «Ξύλινα», παραβρίσκεται ο Γενικός Γραμματέας του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας.

Ο Γ.Γ. του ΚΚΕ έγινε δεκτός με μεγάλη εγκαρδιότητα από τον κόσμο που παραβρίσκεται στις εκδηλώσεις, ενώ τον συνόδευαν ο Ηλίας Σταμέλος, δήμαρχος Καισαριανής και ο Θέμης Γκιώνης, μέλος του ΠΓ της ΚΕ του ΚΚΕ.

Κουτσούμπας- Καισαριανή- Κούλουμα

Ο Δημήτρης Κουτσούμπας, προσερχόμενος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Χρόνια πολλά, καλή δύναμη και υγεία σε όλους και όλες! Με αισιοδοξία και αποφασιστικότητα στον αγώνα και την πάλη μας για την ικανοποίηση όλων των σύγχρονων λαϊκών καθημερινών αναγκών και δικαιωμάτων του ελληνικού λαού».

Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ του 902.gr:

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.