Σπίρτζης: Απαλλάσσονται από τα διόδια οι κάτοικοι του Δήμου Ωρωπού και Βαρνάβα

Την απαλλαγή από τις 23 Μαΐου των κατοίκων του δήμου Ωρωπού και της κοινότητας Βαρνάβα...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Την απαλλαγή από τις 23 Μαΐου των κατοίκων του δήμου Ωρωπού και της κοινότητας Βαρνάβα από την πληρωμή όλων των διοδίων (μετωπικά και πλευρικά) ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, σε συνέλευση κατοίκων στο Καπανδρίτι. Η απαλλαγή θα ισχύσει μέχρι το τέλος του 2022 που θα ολοκληρωθεί η εφαρμογή του νέου συστήματος ηλεκτρονικών διοδίων. Ανακοίνωσε παράλληλα ότι μέχρι το τέλος του χρόνου, τα δρομολόγια του προαστιακού προς Χαλκίδα θα εκτελούνται ανά μισή ώρα κατά τις ώρες αιχμής και ανά μια ώρα την υπόλοιπη ημέρα.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.