Πάγκαλος: Κομμουνιστικό όργανο ήταν η ΕΡΤ

Την άποψη ότι η ΕΡΤ «κομμούνιζε από το πρωί μέχρι το βράδυ μέχρι αηδίας» διατύπωσε... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Πάγκαλος: Κομμουνιστικό όργανο ήταν η ΕΡΤ

 

Την άποψη ότι η ΕΡΤ «κομμούνιζε από το πρωί μέχρι το βράδυ μέχρι αηδίας» διατύπωσε ο πρώην αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, μιλώντας στον Βήμα Fm

“Δεν βλέπατε ότι η ΕΡΤ που διαλύθηκε, ήταν προπαγανδιστικό όργανο, αυταρχικό και ολοκληρωτικό, ενός κόμματος που είχε το 5-10-20% του ελληνικού λαού; Κομμουνιστικό όργανο ήταν η ΕΡΤ. Κομμούνιζε από το πρωί μέχρι το βράδυ. Μέχρι αηδίας. Εγώ, που είμαι και αριστερής προέλευσης, αφού έβλεπα ένα ντοκιμαντέρ για το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και τους αντιφασιστικούς αγώνες των λαών, μετά έβλεπα μια συζήτηση μαρξιστών, ούτε ξέρω για ποιο θέμα και στο τέλος, μου κοπανούσε και ένα σοβιετικό φιλμ. Ούτε ο 902 δεν τα κάνει αυτά”. 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.